EK-FC4870 nickel fullcover blok

Uitzonderingen zijn er aaltijd, we helpen u graag verder.
Bij problemen omtrent uw bestelling helpen wij u graag verder.

EK-FC4870 nickel fullcover blok

Beitragvon Zeus » Mittwoch 25. März 2009, 00:24

Onlangs heb ik dit prachtige blok besteld maar ik heb helaas de (goedkopere) EK-FC4850 nickel gekregen.

Ik baalde hier behoorlijk van, helemaal omdat ik er pas achter kwam toen ik het blok probeerde te monteren. :-(

Nu heb ik de foto's van beide blokken op de site van EK goed bestudeerd maar het enige verschil lijkt mij het losse aluminium stukje dat de mosfets koelt.

Mijn vraag is of jullie kunnen bevestigen dat dit het enige verschil is tussen deze twee blokken en of jullie mij het alu mosfet stukje van een EK-FC4870 kunnen opsturen zodat ik mijn blok kan gebuiken.

Dit lijkt me een stuk handigere oplossing dan het hele blok weer terug te sturen. (voor wie zijn de kosten van het retour sturen als het een fout van aquatuning is?)

Ik hoop snel iets te horen.
Zeus
Jungspund
Jungspund

Re: EK-FC4870 nickel fullcover blok

Beitragvon Zeus » Freitag 27. März 2009, 14:39

Waarom een nederlandstalig gedeelte maken als er niet wordt geantwoord?? :???:
Zeus
Jungspund
Jungspund

Beitragvon VentiLator » Samstag 28. März 2009, 18:59

ik denk dat er nog keen nederlandse moderator voor dit forum is...

spreekt u ook engels? (omdat mijn nederlands zo slecht is^^)

you can fill out this formular: http://www.aquatuning.nl/shop_content.p ... eklamation
and send the block back to aquatuning... they will send you the right block, that should be no problem and i personally would ask for a little discount!
Gruß, VentiLator.
VentiLator
Foren Gott
Foren Gott

Beitragvon Aquatuning Nederland » Montag 30. März 2009, 13:36

Goedemiddag, allereerst onze welgemeende excuses voor de late / trage reactie op uw bericht. U kunt het beste een RMA formulier invullen en deze dan naar ons mailen, we zullen u dan zo spoedig mogelijk verder helpen:

http://www.aquatuning.nl/shop_content.php/language/nl/coID/105/product/Reklamation

Overigens dient u als u de bestelling via de Duitse shop geplaatst heeft ook daar de RMA in te dienen.
Aquatuning Nederland
Site Admin
Site Admin

Zurück zu Problemen & Reclamatie